ZIE elkaardag 2018

‘ZIE ….de ouder!’

Met veel plezier berichten wij u dat wij op 14 april 2018 onze derde ZIE elkaardag organiseren! Dit jaar is de titel van de dag: ZIE….de ouder.

In het ochtendprogramma staan ouders centraal! Een viertal inspirerende sprekers zetten u, ouder van een kind met een moeilijk instelbare epilepsie, letterlijk in de spotlights.

Nadrukkelijk zijn ook anderen, die betrokken zijn bij onze doelgroep, zoals leerkrachten, verzorgers, artsen, orthopedagogen, van harte uitgenodigd  voor deze dag.

In het middagprogramma kunt u kiezen uit verschillende workshops. Bijzonder zijn de twee workshops over het ketogeen dieet, die stichting ZIE samen met Nutricia organiseert. Daarnaast kunt u kiezen uit een aantal andere, interessante en inspirerende workshops. In het programma vindt u hier meer informatie over.

Het programma van de ochtend en informatie over de workshops vindt u hier.

Aanmelden en kosten

U kunt zich aanmelden via het formulier dat u via deze link kunt vinden.

• Aanmelden kan tot 30 maart 2018.
  • De kosten voor deze dag bedragen 25 euro per persoon, dit is inclusief lunchbuffet, koffie en thee met iets lekkers en een drankje na afloop.
  • Let op: uw aanmelding is pas compleet als wij uw aanmeldingsformulier én uw betaling hebben ontvangen.

Op 7 april ontvangt u van ons nadere informatie en een routebeschrijving.

Waar?

Restaurant het Oude Tolhuys, Weg naar Rhijnauwen 13-15, 3584 AD Utrecht