ZIE elkaardag 2018

‘ZIE ….de ouder!’

Met veel plezier berichten wij u dat wij op 14 april 2018 onze derde ZIE elkaardag organiseren! Dit jaar is de titel van de dag: ZIE….de ouder.

In het ochtendprogramma staan ouders centraal! Een viertal inspirerende sprekers zetten u, ouder van een kind met een moeilijk instelbare epilepsie, letterlijk in de spotlights.

Nadrukkelijk zijn ook anderen, die betrokken zijn bij onze doelgroep, zoals leerkrachten, verzorgers, artsen, orthopedagogen, van harte uitgenodigd  voor deze dag.

In het middagprogramma kunt u kiezen uit verschillende workshops. Bijzonder zijn de twee workshops over het ketogeen dieet, die stichting ZIE samen met Nutricia organiseert. Daarnaast kunt u kiezen uit een aantal andere, interessante en inspirerende workshops. In het programma vindt u hier meer informatie over.

Het programma van de ochtend en informatie over de workshops vindt u hier.

Aanmelden en kosten

U kunt zich helaas niet meer aanmelden voor de gehele dag, echter kunt u zich nog wel aanmelden voor de twee workshops ketogeen dieet.

•  13:45 – 14:45 Workshop ketogeen dieet (achtergrond) door dr. Eveline Hagebeuk en diëtist Karlijn Gerrits (beiden SEIN Noorden Oost-Nederland)
  • 14:50 – 15:50 Workshop ketogeen dieet (praktijk) door diëtist Karlijn Gerrits (SEIN Noord- en Oost-Nederland), Saskia Hendriks (ervaringsdeskundige) en Thijs Afink (chefkok)

Aanmelden kan tot 12 april 2018.

De kosten voor deze twee workshop bedragen slechts 10 euro per persoon.

Let op: uw aanmelding is pas compleet als wij uw aanmeldingsformulier én uw betaling hebben ontvangen.

Aanmelden kan hier.

Waar?